شباب مصر
شباب مصر
شباب مصر
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

شباب مصر

شباب مصر

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

سارع بمجهودك لتضع اسمك هنا سارع بمجهودك لتضع اسمك هنا سارع بمجهودك لتضع اسمك هنا
     راديو روتانا

عدد زوار منتدي بريك بويننت

اخر الاخبار فقط علي بريك بوينت
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» أصحى يا نايم القدس والمسجد الأقصى في خطر
هاى انا انهردة معايا نكت هتعجبكم جدااااااااا Icon_minitimeالأربعاء مايو 19, 2010 10:48 pm من طرف ملك

» رسالة من المسجد الأقصى!!
هاى انا انهردة معايا نكت هتعجبكم جدااااااااا Icon_minitimeالأربعاء مايو 19, 2010 10:42 pm من طرف ملك

» أسماء النبي محمد صلى الله عليه وسلم مع الشرح
هاى انا انهردة معايا نكت هتعجبكم جدااااااااا Icon_minitimeالأربعاء مايو 19, 2010 10:36 pm من طرف ملك

» موسى علية السلام
هاى انا انهردة معايا نكت هتعجبكم جدااااااااا Icon_minitimeالأربعاء مايو 19, 2010 10:33 pm من طرف ملك

» اخلاقنا عن نهج رسول الله خلق الصدق
هاى انا انهردة معايا نكت هتعجبكم جدااااااااا Icon_minitimeالأربعاء مايو 19, 2010 10:29 pm من طرف ملك

» الاختلاف في الصلاة على غير النبي وسائر الأنبياء عليهم السلام
هاى انا انهردة معايا نكت هتعجبكم جدااااااااا Icon_minitimeالأربعاء مايو 19, 2010 10:27 pm من طرف ملك

» قبل ان تعرف عدوك اعرف نفسك
هاى انا انهردة معايا نكت هتعجبكم جدااااااااا Icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 08, 2009 12:58 pm من طرف المدير العام

» أوصل لرقم10 وشد شعر العضو اللى تحبه
هاى انا انهردة معايا نكت هتعجبكم جدااااااااا Icon_minitimeالسبت أغسطس 22, 2009 11:13 am من طرف المدير العام

» قصه اصحاب الكـهـفـ
هاى انا انهردة معايا نكت هتعجبكم جدااااااااا Icon_minitimeالأحد أبريل 26, 2009 5:17 pm من طرف cinderella

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
يارا
هاى انا انهردة معايا نكت هتعجبكم جدااااااااا Vote_rcapهاى انا انهردة معايا نكت هتعجبكم جدااااااااا Voting_barهاى انا انهردة معايا نكت هتعجبكم جدااااااااا Vote_lcap 
دلوعه حبيبى
هاى انا انهردة معايا نكت هتعجبكم جدااااااااا Vote_rcapهاى انا انهردة معايا نكت هتعجبكم جدااااااااا Voting_barهاى انا انهردة معايا نكت هتعجبكم جدااااااااا Vote_lcap 
المدير العام
حسن ابوشقره
cinderella
boosy cat
الامبراطور
الحب المفقود
شقاوه بنات
ابوهاشم
ممنوع أستخدام الزر الايمن
عدد الزوار
free counters
radio

هاى انا انهردة معايا نكت هتعجبكم جدااااااااا

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
الامبراطور

الامبراطور

هاى انا انهردة معايا نكت هتعجبكم جدااااااااا Empty
مُساهمةموضوع: هاى انا انهردة معايا نكت هتعجبكم جدااااااااا   هاى انا انهردة معايا نكت هتعجبكم جدااااااااا Icon_minitimeالأحد مارس 08, 2009 3:05 pm

هاااااااااااي أنا النهاردة جايبلكم كمية نكت مش طبيعية

يللا أسيبكم مع النكت

ايه أقدم حيوان في الغابة..الحمار المخطط عشان أبيض و أسود

مره اتنين متاخرين على المدرسه الاستاذ بيسال الاول انت ايه اللى اخرك قاله كانت فيه 5 جنيه ضيعه مني وبدور عليها فمسك التانى وانته ايه اللى اخرك قاله أصل انا اللى كنت دايس عليها

واحد غبي طلع برج القاهرة في اخر دور وبص على الناس تحت لقاهم صغيرين جدا وركز على واحد منهم وكلما كان ينزل دور كان يلاقي حجمه يكبر حتى وصل للدور الارضي راح للراجل وحضنه وسلم عليه فساله الراجل انت تعرفني قال له طبعا يا راجل ده انا اعرفك من وانت صغير قوي

واحد ركب اتوبيس.. جاله الكمسرى بيقول له تذاكر ... قال له امين شرطه..... سابه وراح للجانبه قال له: تذاكر ... قال له: أبراهيم شرطه

الصداقة بين النساء : لم تعد الزوجة بيتها ذات ليلة .. وفي اليوم التالي قالت لزوجها أنها كانت نائمة عند صديقة لها ..! اتصل الزوج بأفضل عشر صديقات لزوجته ليتأكد من كلامها فأنكر الجميع رؤية زوجته تلك الليلة . الصداقة بين الرجال : لم يعد الزوج لبيته ذات ليلة ..وفي اليوم التالي قال لزوجته أنه كان نائماً عند صديق له ..! اتصلت الزوجة بأفضل 10 أصدقاء للزوج لتتأكد من صحة كلامه ... ثمانية منهم أكدوا أنه كان نائماً عندهم تلك الليلة .. فيما أقسم اثنان أنه لا يزال عندهم إلى الآن

مرة اتنين ستات عواجيز نفسهم يتجوزوا فراحوا النادي وقالوا اول ولد حيعدي حنقوله، و لما عدى واحد، واحدة منهم قالتله: تتجوزني يا امور؟ قالها: ده انا اتجوز كلبة ومتجوزكيش! التانية راحت قايلة: هوهو

بيقولك 2 حرامية حبوا يسرقوا شقة واحد ففى واحدنط فى البلكونة فالراجل مسكة فقالة انت بتعمل اية هنا قالة بص ياعم الحج انا كنت بحارب الاعداء بالطيارة بتاعتى وفجاءة انضربت ونطيط بالبرشوت هنا راح الراجل قايلة ايوة كدة انت بطل مش التانى اللى نايم فى البانيو ويقولى ضفادع بشرية

انعقد مؤتمر دولي في فرنسا وكان بعنوان الأتصالات والتكنولوجيا المعاصرة ، فبدأ بالحديث فيلسوف فرنساوي وقال لقد حفرنا تحت برج ايفل ولقينا أسلاك تليفونات وده دليل على انه احنا عندنا التليفونات بقالها اكتر من 100 سنة ، وقام الإيطالي وقال احنا حفرنا تحت برج بيزا ولقينا أسلاك تليفونات وده دليل انه احنا عندنا التليفونات بقالها اكتر من 500 سنة ، وقام البروفيسور العظيم المصري وقال: احنا حفرنا تحت الأهرامات وملقيناش حاجة وده دليل على انه احنا عندنا الموبيلات بقالها اكتر من 7000 سنة .

مرة واحد غبي حب يطور الطيارة الهليكوبتر فك المروحة وركب بدالها تكييف

مره ثعبان قابل ثعبان لقاه بيعيط قالوا انت بتعيط ليه رد اصلي انا نظري ضعيف قالو بسيطه ركب عدسات وبعد يومين وهو معدي لقاه بيعيط تاني قالو انت بتعيط ليه تاني، رد اصلي اكتشفت ان اللي بحبها من عشرين سنه طلعت خرطوم

طلع مجموعة صيادين يصطادو وكل ما يصطادو حاجه كلابهم تجري تجيب الفريسه ما عدا كلب واحد بيخاف من صوت الرصاص فقالو لصاحبوه خده الافراح اللي بيحصل فيها ضرب نار كتير عشان يتعود على الرصاص وبعد ما اخده لمدة 6 شهور رجع يصطاد تاني أول ما ضرب نار الكلب اعد يزغرط

مرة واحد ركب دش فوق السطح فعلشان ماحدش يقرب منه من السكان بنى حواليه كوخ وقفله وقال للسكان انا حاطط أسد في الكوخ ده فمحدش يقرب منه أحسنله ، السكان فضلوا خايفين يطلعوا السطح لحد مايوم الشجيع بتاعهم طلع وراح فاتح الكوخ راح نازل جري ووشه أصفر السكان قالولوه ايه شوفته ، قالهم لأ أنا شوفت الطبق اللي بياكل فيه بس

مرة واحد غبي راح حديقة الحيوان فضل واقف امام قفص النسر عدت ساعة والثانية و الثالثة الحديقة هتقفل رحله الحارس وقلة انت و اقف ليه كدة من الصبح ,, الغبي قاله ادفع نص عمرى و اعرف بيختمو بيه الورق ازاى

مرة واحد غبى ماشى فى الشارع لقى قرد مشي بيه قابل عسكرى مرور سألوا اودى القرد ده فين العسكرى قال له ودىه جنينة الحيوان تانى يوم معدى بالقرد العسكرى قال له مش قلتلك وديه جنينة الحيوان قال له ما أنا وديته امبارح ، النهاردة بقى هاوديه السينما

مره كان فى فار قاعد فى خمارة وبيسكر وهو بيشرب اول شفطه ويبص على الحيوانات ولما يجى عند الاسد يبص له من فوق لتحت ويقول حد هيطلع عينه انهارده وفضل كده لمدة يومين ففى ثالث يوم الاسد قال الواد ده بيبوص لى كدا ليه فقام شده من ديله فقال الفار انا مش قلت حد هيطلع عينه انهارده

كان في مرة واحد صاحب مزرعة جزر وجانبه واحد صاحب مزرعة ارانب كان كل يوم يجي يلاقى الارانب اكلت الجزر كله وهكذا كل يوم لحد ما زهق قرر انه يروح مزرعة الارانب وجاب شاكوش وكسرلهم كل اسنانهم جه تانى يوم الصبح برده لقى الجزر بتاعه حد اكله راح عند الارانب ومسك واحد منهم وقاله انتوا واديتوه الجزر فين قالوه :عملناه عثير وثربناه

آخر أعراض انفلوانزا الطيور: - الخوف من النبلة - هز الرقبة بطريقة غير عادية - الشعور بالرغبة فى الطيران - ظهور الريش تحت الإبط - الشعور بالخجل من الديوك

فار كل مايدخل الكازينو عشان يتسطل الفران الكبيرة تضربة وتخرجه برة، راح للاسديشكى له، الاسد قالة "انا هاخدمك بس ماتنسانيش معاك، انت تكتفنى بالحبل وتسحبنى للكازينو هيخافو منك"، وصل الفار الكل رحب بيه "اتفضل يامعلم فار ياكبير الحتة" وقعد يشرب لحد ما اتسطل، الاسد قاله "ايه يافار ادينى شوية" الفار راح ضربه برجلة وقاله "المعلم فار ياد"

في مجموعه نمل كل مايعدي الفيل عليهم يكسر بيوتهم فالملك بتاع النمل قال نتجمع في مكان ونعمل اجتماع فاتفقو انهم لما يعدي الفيل ينطو عليه فعدا الفيل عليهم اليوم الي بعده وهما كانو واقفين فوق الشجره فنطو عليه فالفيل حرك زلومته يمين وقع نصهم حركها شمال وقع نصهم التاني ومبقاش غير واحد بس اسمه فوزي فالنمل كله قالوله اخنقه يافووووزي !

مرة نملة ماشية بتعيط فمسكها راجل على كفه وسألها "انتي بتعيطى ليةيا نملة؟" قالتله "علشان بابا وعيلتى كلهم ماتوا" حط كفه على كفه وقال "لا حول ولا قوة الا بالله"

كان في مره قردين واحد حظه حلو والتانية حظه وحش ابو حظ حلو قال "تعالي نسرقة موز من المزرعة" فطلع القرد اللي حظة حلو فوق الشجره وابو حظ وحش تحت، صاحب المزرع وصل ومسك اللي تحت وضربه، كل مره تتكرر الحكاية ده يتمسك ابو حظ وحش، فقال ابو حظ حلو "خلاص تعالي نسرق وانا ابقي تحت وانت تبقي فوق" وصل اولاد صاحب المزرعة عشان يمسكوا اللي تحت قال لهم "لأ ده اضرب كفاية إمسكو اللي فوق

فار وخطيبته ماشيين,شاف الفيل فحب يعمل منظر اودمها,فقعد ينده علي الفيل
ويقولو "خد يا فيل انت أيوة انت يا عجل" واقعد يهزء فيه تاني يوم راح للفيل وقالو
معلش سامحني انا كنت بعمل منظر قدام خطيبتي وهطلع أبوس دماغك" وهو
فوق دماغه لقي خطبيبته معدية قالوا يعني أكسرلك دماغك دلوقتي"

سألوا واحد بخيل طحن : تعمل ايه لو الدنيا بردت ....قالهم:أقعد جنب الدفاية
فقالوا: طيب لو بردت أكتر ؟ قالهم : هقرب من الدفاية قالوا طب لو بردت أكتر؟
قالهم هلزق في الدفاية قالوا: طب لو بردت أكتر؟ قالهم هشغل الدفاية وأمري لله

واحد بخيل دخل على ولاده وقعد يزعق بصوت عالى علشان مشغلين المروحه على 3 وهما 2 بس

واحد بخيل اوي لما اتجوز سافر قضي شهر العسل لوحده

مرة واحد بخيل شقتة ولعت ادى للمطافى رنة

مرة واحد بخيل حلم انه اشترى فاكهة ولحمة لبيته ولما صحى حكى لمراتة قالتله ايه البعزقة دى

واحد بخيل دخل مع ابنه سوبر ماركت الولد قال لأبوه : بأحب الشوكولاته أبوه قاله : حبها ورجعها مكانها

مرة واحد بخيل عنده 3 تفاحات ففتح الأولى لقى فيها دود
قام فاتح التانية لقى فيها دود قام واصل لحد التالتة وطفى النور وأكلها

مرة واحد خبط شرطي بالعربية وموته فقام متصل بــ122 وقالهمأحب أبلغكم إنكم بقيتوا 121

اتنين مساطيل ركبوا اتوبيس بدورين اللي فوق سأل اللي تحت انتوا ماشيين بسرعة كام؟ قاله 80 و انتوا؟ قاله لا إحنا السواق لسة ماجاش.

عريس مسطول على الآخر في يوم فرحه..بعد المعازيم مامشيوا دخل البيت لقى العروسة قاعدة، قال والله انا كنت عارف في الهيصة دي هاينسوا حد!

واحد غبي رجع من السفر لقى الشقة مليانه صراصير.. غير قفل الباب

مرة واحد محشش لقي كنز قال: كويس فاضل الخريطة!!

مرة واحد مسطول راح للصيدلي قاله : إديني نص كيلو جبنة فالصيدلي حاول يفهموا إن في الصيدلية مفيش جبنة وبعدين جه واحد مسطول تاني فقالوا فهم صاحبك إن هنا مفيش جبنة قالوا : سيبك منه إديني بنص جنبيه لانشون

اتنين سكرانين بيتفرجو علي نشرة الاخبار فالاول بيقول للتاني هيه النشره طولت اوي كده ليه، التاني قاللو اظاهر انها الحلقه الاخيره

مرو واحد سكران ماشي في الشارع لقى واحد عنده حسنة فوق عينه قالو ياخي عين دي ولا غين
المدير العام

مُساهمةموضوع: رد: هاى انا انهردة معايا نكت هتعجبكم جدااااااااا   هاى انا انهردة معايا نكت هتعجبكم جدااااااااا Icon_minitimeالأحد مارس 08, 2009 4:46 pm

هههههههههههههههههههههههههههههه
شكرا جداا يا امبرطور
https://egy2u.yoo7.com
boosy cat

boosy cat

مُساهمةموضوع: رد: هاى انا انهردة معايا نكت هتعجبكم جدااااااااا   هاى انا انهردة معايا نكت هتعجبكم جدااااااااا Icon_minitimeالأحد مارس 08, 2009 4:47 pm

هههههههههههههههههههههههه
مشكورررررررررر
يارا

يارا

مُساهمةموضوع: رد: هاى انا انهردة معايا نكت هتعجبكم جدااااااااا   هاى انا انهردة معايا نكت هتعجبكم جدااااااااا Icon_minitimeالأحد مارس 08, 2009 4:55 pm

هاى انا انهردة معايا نكت هتعجبكم جدااااااااا شكر%20على%20الموضوع%20الرائعههههههههههههههههههه
هههههههههههههههه
ههههههههههههه
هههههههههه
هههههه
شكرا ليك
حسن ابوشقره

حسن ابوشقره

مُساهمةموضوع: رد: هاى انا انهردة معايا نكت هتعجبكم جدااااااااا   هاى انا انهردة معايا نكت هتعجبكم جدااااااااا Icon_minitimeالإثنين مارس 16, 2009 9:57 am

هاى انا انهردة معايا نكت هتعجبكم جدااااااااا 889513172

هاى انا انهردة معايا نكت هتعجبكم جدااااااااا
صفحة 1 من اصل 1